torsdag 4 april 2013

Namngivning ..

I fredags åkte jag upp till Göteborg för att gå på min systerdotter´s namngivningsdag som va på lördagen.. Jag blev hennes guddotter oxå vilket jag är sjukt stolt över att få vara.
Det bjöds på smörgåstårta, sen paket öppning, Intyg på att jag blev gudmor och jag läste upp en dikt jag skrivit till gullungen. Sen blev det lite tårta och tjöt innan de va dags för mig att åka och ta tåget hem till Växjö igen där min älskling hämtade mig och körde hem till mig så jag fick packa och följa med han hem ❤ Men innan blev det bio med Anders och Emil, G.I Joe =) Sen blev det att kolla på lite race som varade i typ 5-10 min innan polisen kom, igen och förstör..

Här kommer iaf lite bilder ifrån namngivningen
Jag och finaste ängeln Cassandra ❤

Hon hade en bra dag :D ❤ Viktigast

Hon är så jävla underbar och glad ❤

Från vänster:
Farbror/Gudfar Jonas, Pappa Niklas, Mamma Sofie och Moster/Gudmor Frida
och Lilla Prinsessan själv så klart :D ❤
Mina fina syskon ❤ Emma och Anna


Emma och Anna ❤
Vackra Sofie och fina Cassandra ❤




Niklas och Cassandra =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar