torsdag 4 april 2013

Äntligen

Underbara våren är äntligen här !
Började denna dagen med att pussa på min älskling sen åkte han på arbetsintervju och jag kunde inte somna om så fick bli en dusch och sen en skön promenad med Aziz. När vi kom tillbaka till huset så fick han springa fritt på tomten i en timma ungefär och jaga bort rodjur haha
Sen när vi gick in igen så fick jag städsug så började dammsuga, torka av toan, spegeln, spisen, diska.. Så nu är det någorlunda fint här igen ;) men vad ska man göra nu då? haha RASTLÖS som fan..I förrgår så hade vi årets första grillning =) Gott som faaan blev det hehe
Min älskling ❤
Mina Finate killar ❤
Stilig prins ❤
Grillning :D ÄTA MAAT ❤
Igår var vi i Kalmar hos Tom´s mamma och firade hans lillebror som fyllde år. Så blev lite mat och fika och prat =) Aziz var med och fick leka med två små söta tjejer hihi han var väldigt populär..

Nee nog om detta.
Kilorna rasar och snart kommer nya bilder på hur förändringen går.. Nu blir det att tänka ut vad man ska hitta på denna fina dag. Ha de så bra Alla så länge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar