onsdag 13 mars 2013

Vår? Vinter?

Igår va de vår ute all snö var typ borta och nu vräcker snön ner men jag klagar inte egentligen för min älskling eldar och jag sitter i fotöljen framför brasan med en tidining och njuter ♥ 
Kan man ha de bättre än jag just nu ?
Tror fan inte de ♥

Jag har börjat jobba nu igen, i Torsdag var mitt första pass och de gick jätte bra. Sen jobbade jag Söndagen med, de gick väl så där.. Första kassan's våg strulade så vi hade bara en kassa under hela söndagen vilken va jobbigt när kön blev lång..
Men de gick ändå :-)

Sen i måndags blev de stor städning hemma och sen kom älskling förbi och vi åkte ut på en liiten roadtripp och hamnade ute på kronobergs slottruin. Himla mysigt och kanon väder hade vi oxå :-) Efter ungefär 1, 5tim åkte vi hem igen och jag påbörjade maten medans baby vilade i soffan. Sen åkte jag med han hem och följde med på innebandyn. :-) Och idag åker jag återigen hem igenn för imorn blir de jobb tidigt 7-15 och sen jobb fredag 14-20.15.

Nu ska jag påbörja med maten för börjar bli riktigt hungrig nu.. :-) 
puss å kram på er alla !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar