söndag 10 februari 2013

Skriva av mig ...

Ja då va det ett tag sen jag uppdaterade.
Så va har hänt sen sist.

Jag opererade mig för 3 veckor sen och jag mår fint. Har börjat äta mjuk mat nu och det går väl sådär.. Vissa grejer som man har saknat går liksom inte att få ner längre och det suger tycker jag.. :( men man får testa sig fram. Jag har gått ner en hel del  och det känns och märks. Jag märkte det första gången då jag skulle testa ett par gamla jeans som jag hade mkt innan när jag var som stört och dom satt tajt då medans dom nu sitter löst och är förstora =) Det var en sån underbar känsla att dra på sig jeansen utan krångel. =) Jag har haft världens underbaraste stöd både innan och nu efter operationen av min finaste Tom

Förra helgen den 2/2 fick jag besök av Josse.. Hon kom på en lördag, lagom bra till starten av Melodifestivalen. Vi blev bortbjudna hem till Tom och kolla på den. =) och sen på söndagen gick vi på bio och såg Ego. så sjukt rolig. Sen efter den köpte vi lite frukt och åkte hem och kollade på olika skräckfilmer. De va sjukt länge sen jag vart så rädd som den kvällen / natten.. Men fy va roligt vi hade den helgen. Jag behövde verkligen det.
Så om du läser detta gumman TACK


Sen efter Josse åkte hem så åkte jag hem till Tom igen och jag har precis kommit hem nu efter att spenderat en vecka ute i skogen (landet) hos honom. Vart hel mysigt och va nästa ledsamt när man insåg att man måste åka hem.. Men vi kanske inte ska va på varandra jämt såhär tidigt i förhållandet men fan det är så tyst, tomt och ensamt utan hans närhet juuh ..

Imorn blir det till Smarteyes och göra en synundersökning och få ett glasögon recpet så jag kan beställa mina nya bågar då mina gamla har gått sönder.. (ovanligt)

                                                  

                                                                                                                                
                                                                                                                             // Kiss N Hug

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar