måndag 7 oktober 2013

Vi ska bli en familj ♥

 Hej.
Mycket har hänt sen jag bloggade sist!
Vi har blivit sambo och allt går jätte bra. Vi trivs så sjukt bra ihop och allt faller på plats :)
För ungefär 14 v sen fick vi reda på att vi ska ha barn! Jag är så lycklig !
Första 7-8 veckorna var såå jävla jobbiga. Mådde illa, hade ont i magen, kunde knappt äta, tappade vikt.. Men för 1,5v sen så slutade jag må illa och ja idag är jag i v.14 och mår jätte bra !

Förra veckan gjorde vi en KUB undersökning (kombinerat ultraljud och blodprov) för att mäta och kolla ifall de finns några chans att barnet kunde få Down syndrom eller andra sjukdomar. Men allt såg så himla bra ut. Den har 1 av 20.000 att bli sjuk och de är en jäääätte bra siffra. Har man över 7 och runt 100 så är de större risk, så de känns så himla skönt att få veta att barnet kommer bli friskt.

Jag längtar så mkt efter att få den stora magen, att känna sparkarna, när den hickar, och sen få höra h*n skrika för första gången

Vi fick även se plutten under KUBEN och jag är kär redan.
♥ Våran lilla älskling ♥
                                    ♥ Barnfödelsen är 10 april 2014 ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar