måndag 22 april 2013

Körkorts tankar ....

Då har mina tankar börjar fara omkring runt i att de är dags att börja med mitt körkort. =) Och jag kommer ha världens bästa handledare av min älskling som jag kommer kunna övningsköra med ♥ Nu ska jag bara hitta en BRA trafikskola så man får reda på lite priser och en introduktionsutbildning som jag ska gå innan vi börjar övningsköra =) Jag känner mig redo att börja direkt ! Men troligen kommer de inte komma igång förrän nästa månad, då kursen för introduktion har börjat idag och jag har inte råd med den just nu.. Men jag känner att detta kommer bli en rolig och spännade upplevelse fullt med skratt, svett, tårar och troligen mkt skrik hahaha Men så länge jag kommer få ha Tom bredvid mig så kommer de gå galant och jag kommer känna mig lugn

Igår var det våran 3 mån dag
♥ och som vanligt firar vi inte den tillsammans utan vi får ta igen det när vi ses nästa gång, vilket nog kommer dröja känns det som =( för älskling har fått jobb så han jobbar heltid nu och jag kommer jobba typ varje dag nu i 3 veckor (netto fyller år) Men vi får försöka klämma in oss någon dag i veckan så vi iaf får pussa på varandra ! =) ♥


LOVE YOU ! ♥


Nu blir de att fortsätta med tvätten och försöka komma på vad man ska äta idag.
Kiss N Hug ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar