tisdag 26 februari 2013

Njuter på landet..

Jag älskar verkligen livet här ute på landet hos älskling. Så tyst och skönt och frifullt. =) Jag skulle lätt kunna bo så här, hehe Längtar till sommaren då man kan vara ute mer i trädgården..


Just nu står han ute och skottar snö och fixar med bilen som läcker något medans jag står i köket och leker fru och ska laga mat =) Idag blir det Ost- och skinkpaj med purjolök och en go grönsallad till..

Iförrgår skrev jag till min goa Wimmo med på jobbet och kollade när jag började jobba igen och det var Söndag den 10 Mars och självklart tillsammans med henne.. Åh saknar henne massor, och våra goa söndagar tillsammans på jobbet hihi

Blev inte så mkt skrivet idag men har inte så mkt att uppdatera om mer just nu hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar