måndag 14 april 2014

Efterlängtade bebis!

> Nu ligger jag här i soffan med bara några timmar kvar till bf.. Känns som de var igår jag plussade, helt sjukt att nio månader har passerat. Snart är en liten bebis här med vårt dna, vårt kött o blod. Jag har länge velat ha barn men trodde inte jag kunde bli gravid. Aldrig skyddat mig (vet dumt!) men efter mitt senaste förhållande på ca 4 år o inga barn så var jag säker, - Jag skulle aldrig få bli mamma... Men sen började jag och min älskade Tom, som från början bara var en vän, umgås och vi började falla för varandra och vips sex månader senare var jag gravid.. Sjukt vad livet kan ändras! Jag känner mig extremt lyckosam och längtar till dagen h*n är här. <3 Ska göra allt jag kan för att bli den bästa mamman jag bara kan vara! Åh vad jag längtar efter dig, vårt älskade barn <3 Du är så saknad!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar